16 februari 2023

Studiereis naar Madrid

Vanwege de onrustige situatie in Oost-Europa is gezocht naar een alternatieve bestemming voor onze studiereis. Wij denken die gevonden te hebben door een studiereis te organiseren naar Madrid, hoofdstad van Spanje. Ook informatie die wij via het CDA-partijbureau hebben ontvangen en van onze contacten bij het Europees Parlement wijzen uit dat dit een zeer interessant reisdoel is met boeiende politiek-bestuurlijke ontmoetingen.

De studiereis zal zijn van 20 tot en met 23 september 2023. De deelnameprijs ramen we op € 1.185,-- per persoon, all inclusive. Dat is wel exclusief de meerkosten voor een eenpersoonskamer (€ 275,--), kosten voor ruimbagage (€ 65,-- per koffer van 23 kg) en drankjes tijdens de maaltijden.

Binnenkort verschijnt het definitieve programma met bezoeken aan de Nederlandse ambassade, het nationaal parlement, gesprekken met parlementariërs en met onze zusterpartij en mogelijk een bezoek aan het stadhuis van Madrid.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Hebt u interesse, neem dan svp zo snel mogelijk contact op met: CDA Woerden, Hans Slooijer, Mob. 06-204 36 147, E-mail [email protected].