16 november 2022

Wie komt het bestuur versterken?

Het Dagelijks Bestuur van CDA provincie Utrecht is op zoek naar een nieuw bestuurslid, met als aandachtsgebied Communicatie en Accountmanagement.

Wij zoeken iemand voor wie zowel offline als online communicatie geen geheimen kent en die onze afdelingen kan ondersteunen met het optimaliseren van het contact met de gemeentelijke afdelingen, de lokale netwerken, leden en kiezers (in lijn met landelijke ontwikkelingen). Je weet wat er binnen de afdelingen speelt en ziet waar er behoefte aan is. Ook ziet deze functie toe op het signaleren van mogelijke verbeteringen in de partijstructuur en het doorvoeren daarvan. Natuurlijk ben je een overtuigde en herkenbare CDA’er, die beschikbaar is voor een bestuursperiode van minimaal 4 jaar. Ervaring als bestuurder is een pré, maar geen must.

Het DB vergadert 10x per jaar in het Provinciehuis van Utrecht. Daarnaast is er 2x per jaar een bijeenkomst van het Algemeen Bestuur en 2x per jaar een Algemene Ledenvergadering. Samen vormen we een enthousiast, gedreven bestuur en zijn we op zoek naar de juiste match.

Wil je meer weten? Laat het ons weten. Je kunt hiertoe per mail contact opnemen met onze voorzitter, Jacco van der Tak: jaccovandertak@hotmail.com

Wil je meteen solliciteren? Stuur dan een mail met motivatie en CV naar Rick Tigelaar, secretarias, via mail: rh.tigelaar@gmail.com. Ook is het uiteraard mogelijk namen van kandidaten, die je geschikt acht voor deze functie, door te geven.

Nadat gesprekken zijn gevoerd met de kandidaten zal het DB een voorstel doen en de voordracht aan de Algemene Vergadering worden voorgelegd.