René Slotboom , de straatadvocaat van Amersfoort, doet graag een beroep op het CDA. Zo ook op donderdag 13 september, als een groep leerlingen van het JVO komt wokken bij Jozef Wong aan het stationsplein. Ze doen dit in het kader van een week van de honger. Voor elkaar schenken ze glaasjes cola in en nemen ze de bestelling op: kip, rund, vis, broccoli,  champignons en zo meer.

Voor het feitelijke wokken zijn drie CDA-raadsleden ingevlogen: Jan de van der Schueren, Hans-Dieter de Smit en Alex Engbers. Als politici hebben ze uiteraard geen vrees voor hetere vuren. Van eigenaar Jozef Wong, ook fan van Rene Slotboom, leren in een handomdraai deze keukenprinsen de betere wokgeheimen. Zoet, zuur of pittig: u vraagt, wij wokken. Naar verluidt heeft geen der eters onverzadigd het pand verlaten.

Op de foto's ziet u Jan en Hans-Dieter in actie. Jozef Wong houdt een oogje in het zeil.