Altijd op de hoogte zijn van het CDA?
Schrijf u hieronder in voor onze nieuwsbrief

Persoonlijke gegevens

Zet je in

Persoonsgegevens
Vul de onderstaande velden in en druk op ´verzend´.
Geslacht*

Persoonsgegevens
Vul onderstaande gegevens in om u aan te melden als lid van het CDA. Wanneer u de gegevens verstuurt, ontvangt u een e-mail waarin uw aanmelding bevestigd wordt. Binnen twee weken na uw aanvraag ontvangt u per post het welkomstpakket.
Geslacht
Ik kies voor het volgende lidmaatschap
Zowel het proeflidmaatschap, het CDA/CDJA combi-lidmaatschap en het meerpersoons-lidmaatschap geeft u alle rechten en voordelen van het CDA-lidmaatschap. Voor het proeflidmaatschap geldt een welkomsttarief van €19,95 tot 1 januari 2019. Als je kiest voor het proeflidmaatschap, beslis je zelf of je lid blijft voor de gewone CDA-contributie (dit gebeurt niet automatisch). Jongeren t/m 31 jaar kunnen voordelig lid worden van zowel het CDA als het CDJA. Dit combi-lidmaatschap is er al vanaf €21,00 per jaar. De kosten voor een meerpersoons-lidmaatschap zijn €24,00 per jaar.