31 januari 2017

Valentijnsactie 2017

Opgeven voor de CDA Valentijnsactie

U kent ze vast wel: mensen die zich met hart en ziel inzetten voor de club of vereniging of mannen en vrouwen die altijd klaarstaan voor de mensen om hen heen met de nodige raad en daad. Onze samenleving kan niet zonder deze actieve mede-inwoners. Jaarlijks zet het CDA Houten, Schalkwijk, ’t Goy en Tull en ’t Waal een aantal van deze mensen in het zonnetje met een zeer smaakvolle Valentijnstraktatie. Kent u dat soort mensen? Meld ze dan snel aan, zodat ze verrast kunnen worden met een mooie traktatie.

Al jaren kent het CDA in Houten de traditie om vrijwilligers, mensen die iets betekenen voor de samenleving, maar ook zij die een bijzondere prestatie hebben neergezet te verrassen met Valentijnsdag. Dat leverde de afgelopen jaren veel mooie momenten op. Wanneer u iemand of een groep mensen opgeeft, zal het CDA optreden als boodschapper van de waardering die mensen hebben voor wat ze doen. Op die manier zorgen we er met elkaar voor dat deze mensen, waar we als samenleving niet zonder kunnen, eens goed in het zonnetje gezet worden.

U kunt uw suggesties voor toekenning van een Valentijnstraktatie opgeven op het e-mailadres: [email protected]. Wij zorgen ervoor dat de traktatie bij deze bijzondere persoon of personen komt.  Doe dat vóór 8 februari en zet naast de persoonsgegevens van uzelf en de persoon voor wie u de traktatie aanvraagt er ook uw motivatie bij, waarom u vindt dat deze waardering aan hem/haar of hen toekomt. De inzender krijgt bericht van het CDA of het verzoek wordt gehonoreerd.