19 februari 2017

Zaterdag 4 Maart: CDA wandeling Oude Dorp/Schaft

LET OP: GEWIJZIGDE AANVANGSTIJD!

Zaterdag 4 maart a.s organiseert CDA Houten weer een wandeling.  Fractie en bestuur van CDA Houten hopen tijdens de wandeling weer veel inwoners van Houten te spreken.

Wie mee wil kan mee wandelen, dus zowel leden als niet-leden. Om te kunnen improviseren en om rekening te kunnen houden met de actualiteit staat de route vooraf niet helemaal precies vast. Deze keer is de start om 9.45  uur vanaf de muziektent in het Oude Dorp. Daarna  gaat de wandeling via de Koningin Julianastraat en aanliggende straten richting de Schaft. Fractie en bestuur zijn herkenbaar aan de groene CDA-outfit. Aanmelden voor de wandeling is niet nodig. Wie  een specifiek onderwerp wil inbrengen waar de politiek iets aan zou kunnen doen of wie  suggestie heeft, kan dit aangeven bij Marian Aanen (mailadres: [email protected]).