14 april 2017

CDA Wandeling 22 April

Zaterdag 22 april a.s organiseert CDA Houten weer een wandeling. Deze keer door Houten-Noordwest.

Wie mee wil kan mee wandelen, dus zowel leden als niet-leden. Fractie en bestuur van CDA Houten hopen tijdens de wandeling weer veel inwoners van Houten te spreken. Om te kunnen improviseren en om rekening te kunnen houden met de actualiteit staat de route vooraf niet helemaal precies vast. Ook deze keer is de start om 10 uur vanaf de muziektent in het Oude Dorp. Daarna  gaat de wandeling via onder meer de Herenweg, de Friezenpoort, de Montessorischool aan de Vikingenpoort, het Wulfsepad, de Oud Wulfseweg langs de SV Houten terug via de Lobbendijk. Fractie en bestuur zijn herkenbaar aan de groene CDA-outfit. Aanmelden voor de wandeling is niet nodig. Wie  een specifiek onderwerp wil inbrengen waar de politiek iets aan zou kunnen doen of wie suggesties heeft, kan dit aangeven bij Marian Aanen (mailadres: [email protected])