19 februari 2019

Vrijwilligers verrast met Valentijnstaart!

Ook dit jaar zijn weer een aantal vrijwilligers verrast door CDA-fractieleden en bestuursleden met een Valentijnstaart. Er waren zo'n 40 aanmeldingen waaruit het moeilijk kiezen was. De eerste taarten werden uitgereikt door provinciale lijsstrekker Derk Boswijk. Katrin Larsen werd als eerste verrast vanwege haar geweldige inzet voor Den Hoeve energie en voor haar activiteiten voor Energierijk Houten. Als tweede Marian van de Ven, Conny Middelweerd en Marian van de Hoogen, die zich verdienstelijk maken als nieuwe dorpsondersteuners van de Schalkwijkse dorpscooperatie De Trossel. Ook Arie van Rooijen kreeg van Derk een taart voor zijn jarenlange betrokkenheid bij de Schalkwijkse Katholieke kerk en diaconie en oprichting van De Trossel. In 't Goy werden de dirigent en organist van het zangkoor en de koster, Greet van der Horst, tijdens de koorrepetitie verrast. Ook de vrijwilligers van Inspiratiehuis De Uitdaging in Houten dat een klankbord wil zijn voor mensen die psychisch kwetsbaar zijn, kregen een taart. Koos Klooster uit Houten doet veel klussen voor de Opstandingskerk en het Wereldhuis en voor diegenen die het even nodig hebben en Kees Vringer is de drijvende kracht achter het Duurzaamheidsfonds Houten. Ook voor hen was er een taart. Tenslotte verrasten we Cees Hogenes die in een heel lastige periode het voorzitterschap van Delta Sports op zich heeft genomen en de vereniging weer op de rit heeft gezet en de vrijwilligers van de EHBO-groep Houten die altijd klaar staan bij evenementen zoals Koningsdag en deze daarmee mogelijk maken.