Actief worden voor CDA Houten?

Er zijn vele manieren om politiek actief te worden. U kunt deelnemen aan commissies, helpen met de campagne, meeschrijven aan een verkiezingsprogramma of zelfs kandidaat worden voor de gemeenteraad. Wilt u uw steentje bijdragen aan CDA Houten? Neem dan contact op met voorzitter van het bestuur: bestuur@cdahouten.nl

Lid worden van het CDA?

Lid worden kan via de landelijke website van het CDA. Als lid kunt u meebeslissen over zaken die u direct aangaan. Het CDA wil een Nederland waarin mensen respectvol met elkaar omgaan en waar problemen worden aangepakt. Nu en in de toekomst. Want over 20 jaar moet ons land nog steeds een goede en veilige plek zijn om te wonen en te leven. Doet u met ons mee?

Als CDA-lid:

• beslis je mee over de toekomst van je eigen gemeente en provincie, maar ook over de koers voor een beter Nederland;

• kun je deelnemen aan congressen, lezingen, debatten en andere CDA-activiteiten in het land;

• ontvang je vier keer per jaar het CDA-ledenblad; met nieuws, achtergronden, interviews en opinie;

• kun je gebruikmaken van het uitgebreide opleidingsaanbod op het gebied van politiek, beleid en debat van ons eigen Steenkampinstituut;

• heb je stemrecht op bijeenkomsten.