17 oktober 2017

Wim Vos lijsttrekker Verkiezingen 2018

De leden van het CDA Leusden, Achterveld, Stoutenburg hebben unaniem Wim Vos gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Wim vertelde enorm trots te zijn om een lijst van sterke kandidaten te mogen aanvoeren. Het CDA is er goed in geslaagd om een lijst samen te stellen van herkenbare persoonlijkheden uit de Leusdense samenleving.

Wim Vos, raadslid sinds 2010, heeft zich in de afgelopen periode bijzonder ingezet voor de Toekomstvisie en de uitwerking daarvan. Bij projecten als de Biezenkamp en Groot Agteveld heeft hij belangrijke resultaten geboekt. Wim is 49 jaar oud, getrouwd, heeft drie studerende kinderen en werkt als juridisch docent hulpofficier van justitie bij de Koninklijke Marechaussee. Verder is Wim graag sportief bezig met onder meer voetbal, hardlopen, fietsen en tennis.

Het verkiezingsprogramma van het CDA staat inmiddels ook in de steigers en zal de komende tijd verder worden uitgewerkt. Daarin zullen thema’s als Groen, Gezond en sterke Gemeente niet ontbreken.