17 maart 2018

Caravan tour: de noordelijke kernen

Zaterdag 17 maart was een koude dag. Dat was al snel duidelijk.  De noordelijke kernen werden in aangedaan en in Breukelen werd het team tijd versterkt met een aantal statenleden en tweede kamerleden. Dat wordt de "Groene Golf" genoemd. Met deze groep werd een rondje door Breukelen gemaakt en werden de nodige mensen aangesproken en van info en/of flyer voorzien. Een korte gezamenlijke lunch waarin ook nog wat zaken gedaan werden en daarna verder.

Van Breukelen via Nieuwersluis naar Loenen aan de Vecht.  Daarna Vreeland, Nigtevecht en Loenersloot.

En toen naar huis om op te warmen.  Al met al een druk dagje voor de politieke partijen.  De datum van 21 maart is weer dichterbij gekomen.  En naast deze "buitenactiviteit" stond het CDA ook in Bisonspoor op de Verkiezingsmarkt. Zie het artikel daarvoor verderop op deze site.