15 februari 2022

CDA Valentijnsactie

Op Valentijnsdag zijn we voor het zesde jaar op pad gegaan om deze keer geen drie maar vier taarten uit te delen! Iedereen hartelijk bedankt voor de mooie nominaties.

Dit jaar brachten we een taart op twee adressen waarvan de bewoners als mantelzorgers voor een 90 jarige dame ervoor zorgen dat zij, zoals zij zelf zo mooi aangaf hierdoor ‘vrij onbezorgd kan leven’. Op het volgende adres kreeg de bewoner een taart omdat hij mantelzorger is en actief bij de vrijwillige brandweer. Tot slot brachten we een taart bij een mevrouw in Breukelen omdat zij zich onder andere inzet als vrijwilliger bij de open maaltijd in het Bonifatiushuis, bij de Meent, als gastvrouw bij de verkiezingen en nog veel meer, te veel om op te noemen.

Voor iedereen die een taart kreeg, genomineerd werd of zich belangeloos inzet voor een ander. Jullie worden meer dan gewaardeerd, dankjewel!