23 november 2017

Kandidatenlijst CDA Stichtse Vecht vastgesteld

Hetty Veneklaas lijsttrekker CDA Stichtse Vecht

Leden van het CDA kozen Hetty Veneklaas uit Breukelen unaniem als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Tijdens de CDA ledenvergadering van woensdag 22 november werd zij tot lijsttrekker benoemd. Hetty Veneklaas is momenteel fractievoorzitter van het CDA Stichtse Vecht. Ze is onderwijskundige en momenteel werkzaam in de kinderopvang. De kersverse lijsttrekker is er trots op dat ze is verkozen. “Maar we doen het samen, als één team”, aldus Veneklaas. “Ik wil dat het CDA een betrouwbare politieke partner is. Ik sta dan ook voor een zorgvuldige, open en eerlijke manier van handelen”. Tijdens de avond werden ook de andere kandidaten van de lijst vastgesteld. Het CDA koos voor vernieuwing en verjonging. Kandidaat Pim van Rossum uit Vreeland is 29 jaar en staat op nummer 3. Op nummer 5 staat Sarah van Lindenberg – Hess, 30 jaar, uit Loenen aan de Vecht. Op nummer 2 en 4 staan de huidige raadsleden Klaas Overbeek en Dinno de Meer, beiden uit Maarssen. Nummer 6 is Astrid Verweij-Bouwman uit Nieuwer ter Aa en Jaap Waverijn uit Maarssen staat op 7.

De CDA leden stelde al vorige maand het verkiezingsprogramma vast, getiteld “Hart voor Stichtse Vecht”. Veneklaas: “Het verkiezingsprogramma laat zien dat ons hart uitgaat naar elke doelgroep in Stichtse Vecht. We richten ons op jongeren, gezinnen maar zeker ook ouderen. Kwetsbare groepen hebben daarin echt onze aandacht en zorg”.

Kandidaten raadverkiezingen 21 maart 2018

Hetty Veneklaas