08 februari 2019

Valentijnsdag

Het CDA Stichtse Vecht zet op 14 februari – Valentijnsdag -  mensen weer in het zonnetje met een mooie taart. Het CDA zoekt daarvoor naar 3 vrijwilligers die een bijzondere bijdrage leveren aan de gemeente. Denk aan een vrijwilliger die heel betrokken is, of een bijzondere buurvrouw die altijd klaar staat.

Het CDA wil hiermee aandacht geven aan het belang van vrijwilligers en het omzien naar elkaar. Raadslid Sarah Van Lindenberg-Hess: “Vrijwilligers, mantelzorgers en andere betrokken inwoners zijn voor onze gemeente echt onmisbaar. Ze doen het werk vaak onzichtbaar en krijgen niet altijd de waardering die ze verdienen. Met deze actie willen we hen graag in het zonnetje zetten omdat ze onze steun verdienen".

Het CDA vraagt aan inwoners van Stichtse Vecht om iemand voor te dragen voor een valentijnstaart. Dat kan tot en met 12 februari via email: [email protected] of door een privéberichtje op de facebookpagina van het CDA Stichtse Vecht. Op Valentijnsdag zal een team van het CDA op pad gaan om de taarten persoonlijk te overhandigen aan een inwoner van Stichtse Vecht.