06 februari 2018

Wie verdient volgens U een taart ?

Het CDA Stichtse Vecht zet op 14 februari – Valentijnsdag - mensen in het zonnetje met een mooie taart. Het CDA zoekt daarvoor naar inwoners die iets bijzonders betekenen voor een ander. Wie draagt u voor?

Denk aan een vrijwilliger die heel betrokken is, of een bijzondere buurvrouw die altijd klaar staat. Het CDA wil hiermee aandacht geven aan het belang van vrijwilligers en het omzien naar elkaar. Fractievoorzitter en lijsttrekker Hetty Veneklaas: “Voor veel inwoners is de hulp die ze van een ander krijgen echt onmisbaar. Ook is de inzet van vrijwilligers voor het bestaan van een dorpshuis, vereniging of een dorpsraad/wijkcomité heel belangrijk. Deze mensen doen dit “werk” vaak onzichtbaar en op de achtergrond. Met deze actie willen we duidelijk maken dat we trots zijn op hun betrokkenheid en inzet. De actie past ook mooi bij ons thema voor ons verkiezingsprogramma: Hart voor Stichtse Vecht.

Het CDA vraagt aan inwoners van Stichtse Vecht om iemand voor te dragen die een taart verdient. Dat kan tot en met 12 februari via email: [email protected] of door een reactie hier op dit bericht. Een prive bericht mag ook.

Op Valentijnsdag zal een team van CDA’ers op pad gaan om 12 taarten uit te delen. De bedoeling is dat in elke kern één taart wordt bezorgd: Breukelen, Kockengen, Loenen aan de Vecht, Loenersloot, Maarssen, Maarssenbroek, Nieuwersluis, Nieuwer Ter Aa, Nigtevecht, Oud-Zuilen, Tienhoven/Molenpolder en Vreeland.