30 januari 2022

Onze verkiezingscampagne is van start gegaan!

Met trots presenteren we het definitieve verkiezingsprogramma van CDA Utrecht voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022!

Dit weekend heeft lijsttrekker Jantine Zwinkels de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van CDA Utrecht afgetrapt! Vanaf nu is ons verkiezingsprogramma hier te lezen. We gaan ons de komende tijd wederom volop inzetten voor het mooie Utrecht: voor een stad op mensenmaat! De komende tijd houden we jullie, zowel op de website als op onze sociale media-kanalen, op de hoogte van onze ideeën, kandidaten en campagne-activiteiten! Wil je niks missen? Volg ons dan op Facebook, Twitter en Instagram

Wil je graag in gesprek met ons, een keertje langskomen of heb je vragen? Stuur ons dan een mailtje op [email protected] of stuur ons een berichtje op een van onze sociale media-kanalen!