18 februari 2022

CDA Regio bijeenkomst 11 maart Nieuwegein: 'Derk Boswijk over het vertrouwen van de burger in de politiek'

Vrijdag 11 maart: Derk Boswijk over de verhuftering in Nieuwegein. Aanmelden CDA Utrechtse Heuvelrug:Hans van Werven  [email protected]

Derk Boswijk heeft vaker van zich laten horen als het gaat om de omgangsvormen tegenwoordig in de politiek. Dat houdt niet op bij de Tweede Kamer waarvan hij zelf lid is, ook in de Raadszalen gaat het er soms grimmig aan toe. Is dat productief? Is dat gewenst? En de wijze van reageren op de social media platformen? Derk Boswijk noemt het zelf de verhuftering. Geen mooi woord, maar dat zegt wel wat het is.

Ga op 11 maart in gesprek met Derk Boswijk over hoe hij de toekomst ziet en de verandering nastreeft. Hoe hij met zijn manier ook de Boeren tegemoet is getreden. Niet alleen om te luisteren, maar om te begrijpen. En daarna naar realistische oplossingen te zoeken.

Wilt u meer weten hoe een Tweede Kamerlid als Derk Boswijk daarmee omgaat en wilt u met hem daarover in gesprek, dan kan dat nu.
Meldt u dan aan via onderstaand emailadres. Deze bijeenkomst is toegankelijk voor leden en niet-leden van het CDA. Het gaat immers iedereen aan!

Waar?
Horeca & Tourisme College
Newtonbaan 12
3439 NK Nieuwegein