15 november 2018

INFORMATIE | BUURTAVOND OOST | WELKOM | 27-11-2018

Beste buurtbewoners,

We nodigen u graag uit voor een buurtavond op 27 november a.s. in het Ontmoetingshuis, Spiesheem 54, Veenendaal. Aanleiding is het online bewonersonderzoek dat we een half jaar geleden hebben gedaan onder inwoners van Veenendaal Oost. Daarin kwamen onderwerpen als Veiligheid, Leefbaarheid, Bereikbaarheid, maar ook de Energievoorziening, etc. naar voren.

Als CDA Veenendaal willen wij de resultaten van het onderzoek graag met u delen. Maar natuurlijk zijn we ook benieuwd naar uw reactie, uw op- en aanvullingen op het onderzoek. Daarover willen we met u in gesprek. Ook hoort u die avond wat andere bewoners van de wijk vinden, waar we allemaal blij mee zijn en welke zaken verbeterd kunnen worden.

In het programma hebben we tijd vrij gemaakt voor de wijkmanager van de gemeente, de wijkagent en de mensen van Veens (Welzijn) om u bij te praten wat de laatste ontwikkelingen in de wijk zijn. Ook kunt u de mensen van de nieuwe Lidl supermarkt ontmoeten.

De inloop, met koffie en thee, begint om 19.30 uur. Om 20.00 uur gaan we beginnen met het formele deel van de avond. De avond is afgelopen rond 21.45 uur.

We hopen u 27 november a.s. te ontmoeten.

Hartelijke groeten,
Team CDA Veenendaal