Eerlijk, verbindend en houdbaar

De CDA leden hebben het verkiezingsprogramma 2022-2026  'Eerlijk, verbindend en houdbaar' vastgesteld.

We zijn blij dat we u het verkiezingsprogramma van het CDA in de gemeente Wijk bij Duurstede kunnen presenteren. Een compact programma, dat doen we bewust. Het CDA wil een overheid die er is voor de samenleving. Voor burgers, ondernemers, verenigingen en instellingen. Die helpt, ondersteunt en faciliteert. Bij zo’n overheid en bij een politieke partij, past bescheidenheid.

Daarnaast zijn we ambitieus, realistisch en durven we ook zeker te dromen. Daar past een beknopt, helder en concreet verkiezingsprogramma bij. Wijk bij Duurstede, Cothen en Langbroek zijn we samen, we zullen maximaal gebruik maken van de kennis en energie die aanwezig is zodat we een plek zijn waar het goed wonen, werken, ondernemen en recreëren is.

Wim van der Spek, voorzitter