09 februari 2018

CDA opent pop-up campagnewinkel in de Voorstraat

UPDATE : Inmiddels is de pop-up winkel geopend en in gebruik. Nogmaals: iedereen is van harte welkom om op de woensdagen en zaterdagen tot aan de verkiezing langs te komen voor een praatje en/of een kop koffie. Wij zien u graag komen !

= = = = = = = = = =

Op zaterdag 10 februari 2018 om 11.00 uur opent het CDA Woerden een pop-up campagnewinkel aan de Voorstraat 26, midden in in het Woerdense stadshart. CDA lijstduwer Karla Peijs en lijsttrekker Arjan Noorthoek zullen het lint doorknippen. In de winkel kunnen inwoners hun ideeën, verhalen en opmerkingen achterlaten voor de Woerdense politiek, en zich informeren over de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Het was even zoeken voor het CDA om een geschikte winkel te vinden. Veel winkels in de Woerdense binnenstad zijn inmiddels voorzien van een huurder, met dank aan binnenstadbemiddelaar Gerard Kremers die veel goed werk doet voor onze stad. Toch is er één gevonden. Het CDA tovert deze lege winkel tijdelijk om tot een 'pop-up' verkiezings-/campagnewinkel.

Lijsttrekker Arjan Noorthoek is blij met de winkel, maar vooral ook met de locatie in de Woerdense binnenstad. "Vanuit deze winkel kunnen we inwoners goed informeren over de CDA standpunten voor de gemeenteraadsverkiezingen. Maar het is ook om te benadrukken dat het stadshart voor ons heel belangrijk is. Ook in de komende jaren is daar nog veel werk te doen: een goede bewaakte fietsenstalling, een heldere visie op de toekomst van het winkelgebied, lagere parkeertarieven. En vooral ook: ruimte voor ondernemers om te ondernemen".

De CDA campagnewinkel aan de Voorstraat 26 (die overigens ook een ingang aan de Rijnstraat heeft) is tot aan de verkiezingsdatum (21 maart 2018) iedere woensdag en zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur geopend. De komende weken zullen er ook een aantal leuke activiteiten plaatsvinden. Iedereen is van harte welkom bij de opening, en daarna voor een praatje en een kopje koffie in de winkel.