03 maart 2018

Informatie-avond over Westelijke Randweg

CDA WOERDEN WIL DE HAAR TOT BESCHIKKING STAANDE INFORMATIE DELEN MET DE INWONERS

Op woensdagavond 7 maart 2018 organiseert het CDA Woerden een informatie-avond over de Westelijke Randweg. De fractie wil inwoners informeren over de tot nog toe bekendgemaakte uitkomsten van het onderzoek over de Westelijke randweg. De avond zal worden geleid door oud-Minister van Verkeer en Waterstaat mevrouw Karla Peijs, en zal starten om 20.00 uur in Wijkcentrum De Plint. De agenda voor deze avond vindt u HIER.
Inloop vanaf 19:45 uur. Iedereen is van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Tijdens de informatieavond zal Albèrt de Goey, die namens het POVW (Platform Ondernemers Verenigingen Woerden) betrokken bij het verkeersdossier, het belang van de Verkeersvisie 2030 voor Woerden toelichten.

CDA Woerden raadslid en woordvoerder Verkeer Job van Meijeren zal ingaan op de discussie over de Westelijke Randweg in de afgelopen jaren, en op de onderzoeken die nu zijn gedaan.

Provinciale Statenlid voor het CDA Teus van Oosterom geeft een toelichting over de mogelijkheden om ook de provincie over dit onderwerp te laten meedenken met de gemeente Woerden.

Verkeersknelpunten oplossen

Afgelopen maand werd een aantal deelrapporten van een omvangrijk onderzoek naar de Westelijke randweg gepubliceerd. Het CDA vindt het belangrijk om daar samen met inwoners over in gesprek te gaan, en organiseert daarom deze informatieavond.

CDA Woerden lijsttrekker Arjan Noorthoek: "Het CDA vindt het belangrijk dat verkeersknelpunten in Woerden worden opgelost. Wij willen daarom graag de informatie uit de onderzoeken delen met de inwoners van Woerden, omdat zij het zijn die de overlast van verkeer, geluid en fijnstof iedere dag ervaren. Tijdens de informatieavond zullen we de onderzoeken toelichten en aangeven wat het CDA belangrijk vindt".