29 januari 2019

Welke vrijwilliger vind jij belangrijk?

CDA WOERDEN VALENTIJNSACTIE 2019 : Welke vrijwilliger vind jij belangrijk ?

Je kent ze vast: mensen die zich met hart en ziel inzetten voor een club of vereniging, of mensen die altijd voor anderen klaar staan met raad en daad. Onze woonplaatsen Woerden, Harmelen, Kamerik en Zegveld kunnen niet zonder deze actieve plaatsgenoten.

Op Valentijnsdag zetten we traditioneel op anonieme wijze mensen in het zonnetje die voor ons persoonlijk belangrijk zijn door ze een kaart te sturen. Dit jaar willen de mensen van het CDA Woerden met een smakelijke traktatie een aantal vrijwilligers extra in het zonnetje zetten, omdat zij belangrijk zijn voor onze mooie stad en dorpen en omdat zij als vrijwilliger onbetaalbaar werk doen.

Als je iemand kent die volgens jou voor een smakelijke traktatie in aanmerking komt kun je dat e-mailen naar [email protected] of bellen naar 06 - 41 77 46 54. Zet daar dan wel je persoonsgegevens bij en de gegevens van de persoon of personen van wie je vindt dat deze een traktatie verdient/verdienen. Daarbij horen we ook graag een korte omschrijving van de reden/motivatie.

De inzender hoort altijd of zijn/haar verzoek is gehonoreerd en wanneer de smakelijke traktatie wordt uitgedeeld.