Henk de Kruif

Kandidaat

Ik ben Henk de Kruif, inmiddels gepensioneerd agrariër, getrouwd met Greet en wonende aan de Laagerfseweg 94.Wij hebben 3 kinderen en 7 kleinkinderen. Onze jongste zoon heeft de boerderij overgenomen.Het CDA is voor een boer eigenlijk een vrij logische keuze omdat deze partij zich het meest om de landbouw bekommert.Ook op lokaal niveau is het CDA altijd een partij geweest die zijn best doet om boeren de mogelijkheid geven om hun bedrijven te ontwikkelen.Maar het CDA is meer, ook in ons dorp speel het CDA een belangrijke rol, het CDA heeft al vele wethouders geleverd en zal dat hopelijk nog lang doen.Onze gemeenteraad presteert de laatste jaren redelijk goed, dit is voor een belangrijk deel door toedoen van onze CDA vertegenwoordigers. Daarom is het belangrijk dat u gaat stemmen, en als u toch gaat, stem dan op het CDA.