09 februari 2017

CDA Zeist is benieuwd naar uw mening

De gemeenteraad gaat de aankomende tijd het dossier buitenaccommodaties behandelen. (onderstaand link naar documenten). Een ambitieus plan wat betrekking heeft op een groot aantal sportverenigingen en haar accommodaties in Zeist.

Op 21 februari a.s. is de ronde tafel, het moment waar de vereniging of geintereseerde zijn mening kan geven over dit plan aan de gemeenteraad. Onze ervaring is dat de spreektijd beperkt is (circa 5 minuten) en mogelijk niet de ruimte laat voor het gehele verhaal, daarom is de CDA fractie benieuwd naar uw mening over dit dossier.  Ons doel is om tot een afgewogen (en eindelijke tot een juiste) mening te komen, en daarbij is het van belang met zoveel mogelijke betrokken partijen in gesprek te zijn geweest.

Wilt u in contact komen met de fractie neem dan contact op met [email protected] en wij maken graag met u een afspraak.

Link: https://zeist.raadsinformatie.nl/vergadering/386915/Ronde%20Tafel%2021-02-2017