13 april 2017

Veiligheid ; hoe kijk je er tegenaan?

Vraag je mensen naar de zaken die zij belangrijk vinden in de samenleving, dan staat veiligheid geheid in de top 5. Begrijpelijk, natuurlijk. Een veilige leefomgeving, daar hebben we recht op. Maar, wat houdt het precies in?  Voor de ​éé​n gaat het om veilig kunnen wonen in de wijk, voor een ander om veilige verkeerssituaties voor kinderen en weer een ander denkt in eerste instantie aan een goed geoutilleerde brandweer.

Woensdag 19 april organiseert het CDA in Zeist een avond in het teken van veiligheid met als speciale spreker burgemeester Janssen van Zeist.

Na een welkom van CDA-Zeist voorzitter Jan Bernard Wolters, zal burgemeester Janssen onder andere stilstaan bij de onderwerpen inbraken, diefstal, geluisoverlast en veiligheid rondom scholen. Na de toespraak is er ruimte voor vragen en gesprek over dit thema.

Deze avond, aansluitend op de algemene ledenvergadering van het CDA, vindt plaats op 19 april in Maria Oord aan de Hortensialaan 30 in Zeist.

Programma:

20:30 - 20.45 uur:   Ontvangst met koffie en thee

20.45​ - ​21.30 uur:   Toespraak burgemeester Janssen​ - ​Veiligheid ; hoe kijk je ertegen aan?

21.30​ - ​22:00 uur:   Borrel