04 mei 2018

Hoofdlijnenakkoord getekend

Afgelopen weken heeft CDA Zeist hard gewerkt aan het coalitieakkoord. VVD, GroenLinks, CDA en CU/SGP vormen de komende vier jaren samen het nieuwe college. Op 03 mei is het hoofdlijnenakkoord getekend door de fractievoorzitters: Walter van Dijk (VVD), Ronald Camstra (GroenLinks), Marcel Fluitman (CDA) en Wouter Catsburg (CU/SGP).

Marcel Fluitman is door het CDA voorgedragen als wethouder voor onder andere zorg, welzijn en cultuur. Het coalitieakkoord is op hoofdlijnen geformuleerd en treft u hier.

Er volgt een inwonersakkoord, waar voor iedereen in Zeist de kans bestaat om op specifieke onderwerpen zich te laten horen en met concrete voorstellen te komen.

Aline Pastoor is de fractievoorzitter. Daarnaast bestaat de fractie uit Marcel Pluim, Vincent van Voorden en buitengewoon raadslid Anton Ruijssenaars.

Dinsdagavond 22 mei vindt om 19.30 uur de installatie van Marcel als wethouder en Vincent als raadslid plaats. Daar bent u van harte voor uitgenodigd!

Wij zijn trots op wat nu voor ons ligt en zien uit naar 4 goede jaren voor Zeist en het CDA, waarin wij het christen democratisch geluid duidelijk zullen laten horen.