16 juni 2022

Nieuwe voorzitter CDA Zeist

Tijdens de ledenvergadering van het CDA Zeist op maandag 13 juni is Mirjam Maasdam unaniem verkozen tot voorzitter van het CDA Zeist. Zij volgt Hubert Beusmans op die de afgelopen vier jaar met grote inzet deze functie heeft vervuld. De leden dankte hem hartelijk voor zijn inzet voor de partij. Mirjam Maasdam is geen onbekende binnen het CDA. In de afgelopen jaren was zij onder meer bestuurslid van de CDA Zeist, bestuurslid van de CDA-vrouwen, lid en fractievoorzitter voor het CDA in de Provinciale Staten Utrecht en Gedeputeerde in de provincie Utrecht.

De leden zijn blij met haar komst als voorzitter. Haar brede ervaring binnen het CDA en de politiek zullen bijdragen aan een stevige positie van het CDA in Zeist. Mirjam: “ik ben vereerd om als voorzitter de afdeling van het CDA in Zeist te mogen leiden. Dit met de overige bestuursleden, de fractie en leden van het CDA Zeist. Samen zullen wij ons inzetten en het CDA geluid laten horen om zo voor alle inwoners en ondernemers Zeist een stukje beter te maken. Bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen heeft het CDA-Zeist meer stemmen gekregen dan in 2018. Dit laat zien dat veel inwoners het CDA beleid steunen. Hier draag ik graag mijn steentje aan bij”.

Marcel Fluitman, fractievoorzitter CDA Zeist: “wij zijn Hubert Beusmans dankbaar voor zijn werk wat hij heeft verricht in de afgelopen jaren binnen onze partij. Met de komst van Mirjam behouden we een sterk, ervaren en gemotiveerd bestuur. Wij kijken uit naar een fijne samenwerking en wensen haar veel plezier en succes toe in deze nieuwe functie”.

Naast Mirjam Maasdam bestaat het bestuur uit Brenda Emmen-Hassell, Victoria Ruijs en Jeffrey Liu. Mirjam is bereikbaar via [email protected].