Belangrijke mededeling

Harry van der Molen heeft wegens ziekte helaas zijn werk als Kamerlid tijdelijk neer moeten leggen. Zijn plek in de fractie is voor vier maanden ingenomen door Joba van den Berg. De portefeuilles van Harry zijn verdeeld over verschillende Kamerleden. Joba is woordvoerder op de terreinen medische zorg, GGZ en corona. René Peters is tijdelijk woordvoerder hoger onderwijs en wetenschapsbeleid.

Het CDA is de partij van de samenleving. Inwoners verdienen echte invloed. Zo wil ik dat het ook in Den Haag gaat. Een overheid die helpt en niet hindert. Die de kracht en identiteit van mijn mooie Fryslân nog meer ziet en waardeert. Als volksvertegenwoordiger wil ik nuchter en praktisch aan de slag. Want it is mei sizzen net te dwaan!

Portefeuilles

• Volksgezondheid, Welzijn en Sport Cure (medische zorg, corona, medisch-ethisch)
  • Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen  (hoger onderwijs, wetenschapsbeleid)

Wist je dat Harry

• Als basisschoolleerling campagne voerde voor Ruud Lubbers
  • Lokaal al snel naam maakte als betrokken en betrouwbaar.
  • Het Friese begrip ‘mienskip’ voor hem geen slogan maar een uitgangspunt is
  • Hoofd Marketing en Communicatie bij een mbo-instelling in Fryslân is geweest

Harry's paspoort

• getrouwd en vader van een zoon en een dochter