Harry van der Molen (1980) is getrouwd en vader van een zoon en een dochter. Als basisschoolleerling voerde hij campagne voor Ruud Lubbers. Maar politiek actief werd hij pas jaren later. Als gemeenteraadslid en wethouder in Leeuwarden is hij inmiddels al ruim 10 jaar lokaal actief. Daarvoor werkte hij onder andere als hoofd marketing en communicatie bij een mbo-instelling in Fryslân.

Lokaal maakte hij al snel naam als betrokken en betrouwbaar. Het Friese begrip ‘mienskip’ is voor hem geen slogan maar een uitgangspunt. Het CDA is de partij van de samenleving. Inwoners verdienen echte invloed. Zo wil hij dat het ook in Den Haag gaat. Een overheid die helpt en niet hindert. Die de kracht en identiteit van zijn mooie Fryslân nog meer ziet en waardeert. Als volksvertegenwoordiger wil hij nuchter en praktisch aan de slag. Want it is mei sizzen net te dwaan!

Recente Albums