Visiegroep Gezin & familie

Over deze visiegroep

Families zijn het fundament van Nederland. Niemand wordt alleen geboren en zo is de familie het beginpunt van ieders leven. In gezinnen en families worden waarden en normen overgedragen, leren we samenleven. We ontvangen en geven er liefde, toewijding en inzet. In tijden van tegenslag is familie vaak de plek waar we bescherming en ondersteuning zoeken. We vieren er de mooiste momenten van het leven en delen er ons leed als het moeilijk is. Families en gezinnen zijn van onschatbare waarde en verdienen erkenning en waardering voor de rol die ze spelen.

Er gaat veel goed, maar er valt nog veel te winnen. Dat is waar de visiegroep Familie & gezin zich over buigt.

Leden visiegroep

Hugo de Jonge (voorzitter), Allard Amelink, Wilma van Andel, Ruben Bakker (secretaris), Marc Bisschops, Yesim Candan, Rudie Peeters, Marjet Winsemius, Frans Wouters, Mona Keijzer (adviseur Tweede Kamer), Annie Schreijer-Pierik (adviseur Europees Parlement), Ton Rombouts (adviseur Eerste Kamer), Greetje de Vries-Leggedoor (adviseur Eerste Kamer), Maarten Neuteboom (adviseur WI)

Contact

Denk met ons mee! Uw ideeën en suggesties zien wij graag tegemoet. Stuur een e-mail.