Spitsuur
Visiegroep Mobiliteit

Over deze visiegroep

Moeten we zoveel mogelijk containers vanuit de Rotterdamse Haven per binnenvaartschip en trein vervoeren? Maakt u zich zorgen over de kwantiteit of kwaliteit van het openbaar vervoer? Of over het feit dat er te weinig mogelijkheden zijn om uw elektrische auto op te laden? En als het CDA midden in de maatschappij wil staan, met welke maatschappelijke organisaties moeten we dan in gesprek? De visiegroep Mobiliteit is in beweging en zal de komende tijd nadenken over deze en meer vraagstukken op het gebied van mobiliteit. Wat zijn nu de prioriteiten van het CDA?

Leden visiegroep

Maarten Haverkamp (voorzitter), Gert-Jan Hoitink (secretaris), Jaap Boersema, Erik Ebbekink, Coert van Ee, Arjan Driesprong, A.A. van Duijn, Maurits de Haan, Tonnis Musschenga, Joery Strijtveen, Jacco van der Tak, Rob de Vries, Jan-Willem Wiersma, Marlijn Winkelman, Martijn van Helvert (adviseur Tweede Kamer), Anne Flierman (adviseur Eerste Kamer), Niek Jan van Kesteren (adviseur Eerste Kamer), Wim van de Camp (adviseur Europees Parlement)

Contact

Denk met ons mee! Uw ideeën en suggesties zien wij graag tegemoet. Stuur een e-mail.