Visiegroep Onderwijs & jeugd

Over deze visiegroep

Onderwijs vormt het fundament van onze samenleving. Het CDA wil (jonge) mensen optimaal uitrusten met kennis en vaardigheden. Maar ook dat ze leren dat burgerschap iets anders is dan ‘klant-zijn’ van de samenleving. Het CDA wil investeren in talent, van speciaal onderwijs tot en met de universiteit. Ieders talent is waardevol.

De visiegroep Onderwijs & jeugd wil nadenken over de manier waarop we de samenleving doorgeven aan de volgende generatie. Maar ook over op wélke samenleving jongeren dan voorbereid worden.

Leden visiegroep

Martine Visser (voorzitter), Sebastiaan den Bak (secretaris), Gerben Horst, Theo Joosten, Rita Kolkman, Joany Krijt, Wilma de Koning, Ardin Mourik, Erika Nap, Kees Romeijnders, Henk Talma, Hans van der Wind, Michel Rog (adviseur Tweede Kamer), Greetje de Vries-Leggedoor (adviseur Eerste Kamer), Maria Martens (adviseur Eerste Kamer), Rien Rouw (adviseur WI)

Contact

Denk met ons mee! Uw ideeën en suggesties zien wij graag tegemoet. Stuur een e-mail.