PIETER JAN DIJKMAN DIRECTEUR WETENSCHAPPELIJK INSTITUUT CDA
17 april 2017

Persbericht; Pieter Jan Dijkman benoemd tot directeur WI CDA

De Stichtingsraad van het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA heeft op dinsdagavond 11 april Pieter Jan Dijkman benoemd tot directeur van het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA. De Stichtingsraad was unaniem in zijn benoeming. Dijkman is sinds maart 2010 in dienst van het WI.

Peter Essers, voorzitter van het bestuur van het WI, is verheugd met de benoeming: “Met Pieter Jan Dijkman krijgt het WI een zeer kundige en gedreven directeur, die het christendemocratische gedachtegoed op een uitstekende wijze weet te verwoorden en zich ervan bewust is dat juist in deze tijd van globalisering, robotisering en digitalisering het WI een belangrijke rol vervult om de daarmee samenhangende uitdagingen aan te pakken. Aan hem vertrouwen wij graag de taak toe om de kwaliteit en het werk van het WI te bewaken en te bevorderen en de positie van het WI ten dienste van het CDA en de voor het CDA werkzame volksvertegenwoordigers en bestuurders verder uit te bouwen.”
Lees hier volledig persbericht d.d. 12 april 2017

Lees hier volledig persbericht d.d. 12 april 2017