Locatie

De Dag van de Christendemocratie vindt plaats op evenementenlocatie Hart van Holland in Nijkerk. Het adres is Berencamperweg 12, 3861 MC Nijkerk.

Route

Openbaar vervoer
NS-station Nijkerk is te bereiken met de stoptrein vanaf de stations Amersfoort en Zwolle (2 x per uur, beide richtingen). Vanaf het station kunt u bus 142 nemen, uitstappen halte Berencamperweg (voor de deur). Lopend is het 20 minuten vanaf het station.

Met de auto
Hart van Holland ligt naast de A28. Komt u vanuit Amsterdam (A1) of Utrecht (A28)? Vanaf knooppunt Hoevelaken richting Zwolle (A28) neem u afrit 9 Nijkerk. Bij de verkeerslichten rechtsaf richting Nijkerk/Putten. Weg volgen, na ca. 900 vindt u het Hart van Holland aan uw rechterhand. Komt u vanuit Zwolle (A28)? Neem afrit 9 Nijkerk. Bij de verkeerslichten linksaf richting Nijkerk/Putten. Weg volgen, na ca. 1 kilometer vindt u het Hart van Holland aan uw rechterhand.

Parkeren: Hart van Holland beschikt over een eigen parkeerterrein met 700 parkeerplekken waar u gratis kunt parkeren.