JAN PRIJ

Redactiesecretaris CDV

e: [email protected]
aanwezig: dinsdag en woensdag

Jan Prij is redactiesecretaris van ons tijdschrift Christen Democratische Verkenningen.

Over Jan Prij
Drs. J. (Jan) Prij is econoom en filosoof. Hij werkt als publicist, redacteur, spreker en zingever en (s)preekt het liefst over filosofische, economische, religieuze en levensbeschouwelijke thema’s met maatschappelijke en politieke relevantie.

Recente publicaties

Jan Prij, God en Geld, Utrecht: Klement, 2018. Zie ook: https://www.uitgeverijtenhave.nl/boek/god-en-geld/

Essay 'Vrolijke zwaarmoedigheden in de lijdenstijd' op de website van Het Goede Leven, zie https://www.hetgoedeleven.nl/artikelen/vrolijke-zwaarmoedigheden-in-de-lijdenstijd

Blog 'Burgerlijke ongehoorzaamheid motor politieke verandering' op de Tocqueville-website, zie https://www.ru.nl/tocqueville/blog/blog/0/burgerlijke-ongehoorzaamheid-motor-politieke/