24 februari 2015

11 april - Expertmeeting Kunst- en cultuurbeleid en de christendemocratie

Het Wetenschappelijk Instituut (WI) voor het CDA organiseert op 11 april 2015 tijdens het Partijcongres van het CDA een expertmeeting over het kunst- en cultuurbeleid en de Christendemocratie. De bijeenkomst is bestemd voor deskundigen op het gebied van kunst en cultuur. Tijdens deze bijeenkomst willen we graag met u van gedachten wisselen om te bouwen aan een hedendaagse christendemocratische cultuurvisie vanuit de waarde van kunst en cultuur.

Tweemaal eerder bracht het WI publicaties uit op het terrein van kunst en cultuur. De eerste publicatie ‘Christendemocratie- kunst-politiek’ dateert van 1984 i.s.m. De Boekmanstichting. In 1996 volgde: ‘Gaven in overvloed, Europees cultuurbeleid in christendemocratisch perspectief.’ Het WI wil zijn visie op het kunst- en cultuurbeleid actualiseren.

Vorm

Er zal worden gediscussieerd aan de hand van concrete vragen en stellingen. Bij deze bijeenkomst hebt u de gelegenheid de visie op kunst en cultuur vanuit de Christendemocratie te beïnvloeden.

Erbij zijn?
Reserveer 11 april 2015 van 9.30-13.00 uur vast in uw agenda. Wilt u de definitieve uitnodiging en het programma ontvangen, meld u nu vast aan via [email protected] onder vermelding van expertmeeting kunst en cultuurbeleid.

Locatie: De Fabrique, Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht

Met vriendelijke groet,