20 september 2016

29 september - symposium over tien jaar zorgverzekeringswet

Graag nodigen wij u uit voor het symposium van de stichtingsraad van het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA op donderdag 29 september. De bijeenkomst vindt plaats op het CDA partijbureau te Den Haag.

Thema: tien jaar zorgverzekeringswet
Waar moet goede gezondheidszorg aan voldoen? Hoe is ons huidige zorgstelsel tot stand gekomen en hoe werkt het nu? En wat zijn de uitdagingen voor de gezondheidszorg van de 21e eeuw? Op die vragen wordt ingegaan op het symposium van het WI.

Programma

19.15 uur        Inloop met koffie19.30 uur        Welkom door prof. dr. Peter Essers, voorzitter WI19.35 uur        Introductie door drs. Paul Doop, voorzitter RvB MC Haaglanden19.55 uur        Reactie door drs. Hanke Bruins Slot, CDA Tweede Kamerlid20.15 uur         Column door mr. Marius Buiting, directeur van de Nederlandse Vereniging voor Toezichthouders in de Zorg20.25 uur         Reactie door Marthijn Laterveer, coördinator bij LOC (netwerk van mensen die betrokken zijn bij de zorg)20.35 uur         Discussie en dialoog21.15 uur         Afsluiting en borrel

Aanmelden
U kunt zich aanmelden voor deze bijeenkomst via deze link of door deze url te kopiëren naar uw adresbalk: https://cdaformulieren.nl/wi/tien-jaar-zorgverzekeringswet/

Locatie en bereikbaarheid
CDA partijbureau
Buitenom 18
2512 XA Den Haag

Openbaar vervoer
Vanaf station Den Haag centraal neemt u tram 2 (r. Kraayestein),3 (r. Loosduinen) 4 (r. De Uithof) of 6 (r. Leyenburg). Uitstappen bij halte Brouwersgracht.

Auto
Een pdf van de routebeschrijving is hier te vinden. Er is beperkte parkeergelegenheid achter het partijbureau (meld u zich bij de slagboom).

Een pdf van het programma is hieronder te downloaden.

Thema: tien jaar zorgverzekeringswet

Programma

Aanmelden

Locatie en bereikbaarheid
CDA partijbureau
Buitenom 18
2512 XA Den Haag

Openbaar vervoer

Auto

Een pdf van het programma is hieronder te downloaden.