De maatschappij verandert snel en is complexer geworden. Tegelijkertijd zien we graag dat de omstandigheden waarin we onze kinderen willen zien opgroeien hetzelfde blijven. Zoals een veilig en fijn thuis en goede scholen. In een omgeving waarin we voor elkaar zorgen. In de Tweede Kamer wil ik me daarvoor inzetten. Ervoor zorgen dat ieder gezin in deze snel veranderende wereld mee kan komen. En dat elk kind daarin een fijne basis krijgt.

Goede en betaalbare kinderopvang, steun voor mantelzorgers, ruimere mogelijkheden voor zwangerschapsverlof voor vaders, meer betaalbare huurwoningen. Allemaal zaken dicht bij huis die zo belangrijk zijn om gezinnen goed te laten functioneren. En daarmee de samenleving als geheel. Daar maak ik me sterk voor!

• Voor afspraken kunt u bellen met 070- 318 35 49
  • Volg Wytske op Twitter @WytskePostmaCDA
  • Volg Wytske op Facebook: @wytske.postma.5
  • Wytske Postma