20 oktober 2020

Afscheidsbericht Krijnie Hoek: "Met veel plezier heb ik een bijdrage geleverd aan deze inspirerende vrouwen."

Dinsdag 20 oktober - Voorzitter Krijnie Hoek neemt afscheid van CDAV Zeeland. Over het hoe en wat leest u hieronder!

In 2014 hebben we met een enthousiaste groep vrouwen het CDAV Zeeland opnieuw opgestart. Met een werkgroep hebben we een startbijeenkomst georganiseerd op 16 april 2016, waar de landelijke voorzitter CDAV Josine Westerbeek aanwezig was en partijvoorzitter Ruth Peetoom. Een heel geslaagde bijeenkomst en langzaamaan hebben we de activiteiten uitgebreid en kregen we meer bekendheid in de provincie. Ook ons doel, vrouwen meer betrekken bij de politiek en samen meer bereiken, heeft een aantal vrouwen die dachten dat extra aandacht voor vrouwen niet meer nodig is, gezien dat we samen sterker zijn.

Met heel veel plezier heb ik mijn bijdrage geleverd met deze inspirerende vrouwen en nu is het tijd voor en frisse wind. Die hebben we gevonden in de persoon van Carla Michielsen. Heel fijn dat zij het stokje overneemt. Verder ga ik mij nu inzetten voor de CDA Senioren. Een nieuwe uitdaging voor een mondige groep, die ook samen sterk is. Veel succes voor CDAV Zeeland en ik hoop jullie allen nog vaak te ontmoeten op de bijeenkomsten.

Een hartelijke groet,

Krijnie Hoek