02 april 2020

Nieuws in verband met de corona maatregelen

Op 2 april was de algemene ledenvergadering van de afdeling Borsele gepland. Vanwege de corona-crisis is deze komen te vervallen en zijn een aantal formele besluiten via een digitale ledenconsultatie afgewikkeld.  Zo is het jaarverslag 2019 door de leden vastgesteld, deze is elders op deze site terug te vinden. Ook de jaarrekening is behandeld, weliswaar zonder dat de kascontrole (vanwege de RIVM-richtlijnen) heeft kunnen plaatsvinden. Onder voorbehoud daarvan op een later moment is ook de jaarrekening door de leden goedgekeurd.

Verder is het rooster van aftreden voorgelegd aan de leden. Dit jaar is de voorzitter aan de beurt om af te treden, maar die heeft zich herkiesbaar gesteld. De leden hebben hem opnieuw benoemd voor een periode van 4 jaar.

Tenslotte is de planning voor de rest van het jaar voorgelegd. In het najaar zitten we weer volop in de voorbereidingen van de verkiezingen voor de leden van de 2e kamer, voorjaar 2021. De landelijke planning van dit proces is inmiddels ook ontvangen. Deze maakt het noodzakelijk om de algemene ledenvergadering die gepland stond op 26 oktober aanstaande, te verplaatsen naar maandag 9 november. Vriendelijk verzoek aan de leden om deze datum in de agenda te reserveren.