15 januari 2020

Start nieuw bestuursjaar 2020

Woensdag 15 januari - GOES - CDAV Zeeland heeft voor de eerste keer in 2020 vergaderd. Op de agenda stonden de nieuwe activiteiten om te organiseren dit jaar. Ideeën die de revue gepasseerd zijn, zijn een vrouwendag rond 8 maart, een bezoek aan Borsele, een informatieve bijeenkomst over de verkiezingen en een werkbezoek aan Sluis.
Tevens is er teruggeblikt op de "Wuuvenwandel" in Goes afgelopen november, wat een groot succes was. Met bezoek van het landelijke CDAV en Kamerlid Joba van den Berg als spreker was het een boeiende zaterdagochtend met heerlijke lunch in 't Stadscafé.

CDAV Zeeland wil zoveel mogelijk dames uit alle gemeentes bezoeken. Met toekomstige bezoeken aan Sluis en Borsele wordt dit zoveel mogelijk bereikt.

Bent u geïnteresseerd om mee te praten met CDAV? Of wellicht interesse eens mee te gaan met een bezoek? Neem dan contact op via onderstaande gegevens!