Derk Alssema

Wethouder

Samen met mijn vrouw en onze twee lieve kinderen, Maty (9) en Bangaly (12) wonen we met veel plezier in Kloetinge. Naast het werk ben ik vaak op de fiets of hardlopend in en rondom Goes te vinden. Sport brengt mensen bij elkaar, samen gaan voor hetzelfde doel. Dat is ook wat mij drijft in de politiek, samen gaan voor een Goese toekomst!

"In Goes kennen we elkaar en komen we elkaar vaak tegen, dat is de kracht van Goes."

Sinds de zomer van 2015 zet ik me als wethouder in voor onze mooie gemeente met volgende onderwerpen; Ruimtelijke ordening en volkshuisvesting, Economische Zaken, Jeugd & Onderwijs, Sport, Energie- en Klimaatbeleid. We hebben Goes doorontwikkeld tot gemeente waar het fijn wonen, werken en recreƫren is en we hebben de moeilijke opdracht om zorgtaken van het rijk over te nemen voortvarend opgepakt.

In Goes kennen we elkaar en komen we elkaar vaak tegen, dat is de kracht van Goes. Ik geniet er van deze contacten en de mogelijkheden om iets voor u te kunnen betekenen. Dank voor uw bijdrage als inwoners, ondernemers en vrijwilligers aan de ontwikkeling van Goes!