08 maart 2022

Bloemen voor twee vrouwen op internationale vrouwendag

Vandaag is het internationale vrouwendag! Voor het CDA Hulst reden om twee vrouwen die zich belangeloos inzetten voor onze maatschappij in het zonnetje te zetten.

Vanochtend werd eerst Marie-Louise van den Berghen uit Kloosterzande verrast met een bos bloemen uit handen van Carry Nijskens - de Maat. Mevrouw van den Berghen zet zich al jaren in voor de EHBO in Kloosterzande, de kerk in Kloosterzande en gaat met enige regelmaat op pad met de collectebus voor diverse organisaties.

Daarna werd Danny Hemelaar door Carry Nijskens in het zonnetje gezet met een prachtig boeket vanwege haar vele vrijwilligerswerk o.a. voor de voetbal op Sint Jansteen. Ze staat daar achter de bar en doet daarnaast vele diverse hand- en spandiensten.

Het CDA is een partij van en voor mensen die een positieve bijdrage willen leveren aan onze steeds veranderende samenleving waarbij waarden tradities van belang zijn. Binnen verenigingen, samenwerkingsverbanden, (sport)clubs, scholen, kerken in de breedste zin van het woord, de familie en het gezin en ook gewoon op straat, zien we dat we met elkaar meer kunnen bereiken dan alleen. Voor de levendigheid en saamhorigheid zijn verenigingen en vrijwilligers essentieel voor de gemeente. Waardering en ondersteuning voor hen die zich belangeloos inzetten is nodig. Daarom ging (kandidaat) raadslid Carry Nijskens - de Maat (lijst 2, nummer 4) vandaag op pad om deze waardering te uiten aan twee vrouwen die een positieve bijdrage leveren aan de samenleving.