14 maart 2022

CDA Hulst maakt begin met het vergroenen van de Grote Markt in Hulst

Vanochtend hebben een aantal kandidaten van het CDA Hulst alvast een begin gemaakt met het inlossen van een verkiezingsbelofte uit het verkiezingsprogramma 'Verder bouwen aan de toekomst van Hulst'. In ons programma schrijven wij dat we de Grote Markt in Hulst willen vergroenen. Denis Steijaert: 'Waarom wachten tot na 16 maart?'

In de afgelopen weken heeft CDA Hulst al 1000 appèlboompjes uitgedeeld om een eerste concrete stap te maken in het vergroenen en daarmee aantrekkelijker maken van de gemeente. De boompjes staan symbool voor het verder bouwen aan mooie leefbare kernen, duurzame werklocaties, aantrekkelijk buitengebied en gezonde jeugd! Steijaert: ‘Met het uitdelen van de 1000 boompjes hebben we in ieder geval de eerste 1000 mooie stappen gemaakt!’

Het CDA heeft de laatste 10 CDAppèlboompjes geschonken aan de gemeente Hulst. Burgemeester Jan Frans Mulder heeft de 10 boompjes maandagmorgen rond 11 uur op de Grote Markt in ontvangst genomen.
De boompjes markeren een mooi begin van de herinrichting. We dragen zeven boompjes op aan de andere deelnemende partijen aan de gemeenteraadsverkiezingen van Hulst, één aan alle inwoners van onze prachtige gemeente, één aan al onze ondernemers die aan de slag gaan met duurzaamheid en de laatste aan al onze verenigingen die van onschatbare waarde zijn voor de leefbaarheid in Hulst.

Steijaert: 'Inwoners, ondernemers, verenigingen en gemeente bouwen samen verder aan een mooie plek waar het goed wonen, werken, recreëren en leven is. Als bestuur willen we dit komende jaren met acties flink stimuleren. De appelboompjes zijn een mooi begin!’