17 maart 2022

Kiezers bedankt!

De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen zit erop en de stemmen zijn geteld. De kiezers in Hulst hebben gesproken en bepaald dat het CDA met 4 raadzetels in Gemeenteraad mag plaatsnemen.
Met een stijging van 2,8% (+/- 200 stemmen) ten opzichte van 2018 hebben wij als één van de weinige CDA afdelingen in het land een stevige plus laten zien. Dat maakt ons trots en vooral dankbaar. We gaan verder op de ingeslagen weg en willen de komende 4 jaar verder bouwen aan de toekomst van Hulst. Dank voor uw stem en uw vertrouwen in onze kandidaten!

Op deze plaats ook een woord van dank aan al onze kandidaten en vrijwilligers. De afgelopen maanden hebben we met een positieve campagne Hulst groen gekleurd. Dank voor al jullie inzet en enthousiasme!
In het bijzonder willen we het campagneteam (Denis Steijaert, Adri Totté en Paul Nijskens) onder leiding van Erik Nijskens bedanken voor de campagne.

Voor het CDA Hulst zijn de volgende personen gekozen:
1. Denis Steijaert
2. Piet van de Kerkhove
3. Karel Martinet
4. Carry Nijskens - de Maat

Wij willen Algemeen Belang Groot Hulst feliciteren met hun verkiezingsoverwinning en feliciteren wij Groot Hontenisse - Hulst, PvdA, Hulst Plus, VVD, D66 en Forum voor Democratie met het behalen van hun zetel(s).