23 maart 2019

NL Doet

Op zaterdag 16 maart waren Adri Totté, Piet Van de Kerkhove, Karel Martinet en Frank Kuijpers namens het CDA Hulst weer actief bij de scouting ’t Jagertje in Hulst in het kader van NLdoet. Ze hebben o.a. geschilderd, kunstmest gestrooid en een nieuwe CDA groene grasmat gezaaid. Het Oranje Fonds organiseerde op 15 en 16 maart 2019, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken. Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn. Het CDA Hulst onderstreept dit en het is inmiddels een traditie geworden dat de wethouder en fractie aansluiten bij één van de Nldoet activiteiten bij ons in de gemeente.