28 februari 2022

Waor wilde gai da zwembad in Ulst?

Waor wilde gai da zwembad in Ulst? De vraag die een aantal Hulsterse CDA'ers eerder vandaag op de Markt van Hulst tijdens het leuren stelde aan de aanwezige carnavalsvierders. Vele ideeën volgden, de één wat serieuzer dan de andere ;-).
Op pad met een opblaasbaar zwembad, een grote meloen (nee, hopelijk hoeven we die niet door te slikken.... ;-)), strandballen en een groot rad met opties waar de CDA'ers zelf met een aantal mogelijke locaties kwamen. Onder het genot van een drankje werd er gelachen, maar ook geproost op het weer kunnen vieren van carnaval.

Het realiseren van een buitenzwembad in Hulst is wat Denis Steijaert betreft geen lachertje: Wij willen het buitenzwembad in Kloosterzande behouden, maar daarnaast is het goed dat ook in Hulst een buitenzwembad gerealiseerd wordt. Het is niet of in Kloosterzande of Hulst, maar beide moet mogelijk zijn'.
Eerder ging onze lijsttrekker hier dieper op in, lees het hier: https://www.cda.nl/zeeland/hulst/actueel/nieuws/cda-hulst-wil-volwaardig-buitenzwembad-in-hulst
Onze provinciale omroep heeft half januari op hun website ook aandacht besteed aan ons nieuwsbericht: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/14369228/buitenbad-hulst-moet-er-komen. Een dag later belde Denis Steijaert in bij Remco van Schellen van Omroep Zeeland radio om het plan voor een buitenzwembad in Hulst toe te lichten.

Voor nu wensen wij de Vossen, Kloorianen, Steense Ratten, Ossekoppen, Vogelpiekers, Lamsoren, Djerken, Kriekeputters, Mollen en Loetzers (voor ons hoort Terhole er ook gewoon bij) en alle andere carnavalsvierders nog eel veel leut de komende dagen!