24 februari 2022

Beste CDA-verkiezingsprogramma van Nederland!

De bestuurdersvereniging van het CDA heeft het verkiezingsprogramma van CDA Kapelle uitgeroepen tot het beste lokale CDA-programma van Nederland. Dit heeft een jury, aangesteld door de bestuurdersvereniging, bekendgemaakt. De jury omschrijft het als een "kort maar zeer krachtig verkiezingsprogramma. De opmaak is zeer duidelijk waardoor het een helder verhaal is geworden. Daarnaast is de samenhang goed terug te vinden door het thema “zorg voor” bij elk thema te betrekken. Het werd door een van de juryleden samengevat als “Wervend en wervelend”."

Vanwege deze uitverkiezing krijgt het CDA Kapelle de mogelijkheid om haar programma verder te promoten. Daarom kiest het CDA Kapelle ervoor om het verkiezingsprogramma in braille te laten drukken, om het programma voor iedereen toegankelijk te maken. Lijsttrekker Maarten Hage: “Wij vinden dat iedereen mee moet kunnen doen in onze samenleving, ook mensen met een visuele beperking. Daarom willen wij onze plannen voor de gemeente Kapelle nu ook voor blinde en slechtziende mensen toegankelijk maken.” Geïnteresseerden kunnen een programma in braille aanvragen via [email protected]

Benieuwd naar het beste CDA-programma van Nederland? Klik hier!