04 maart 2022

CDA-bijeenkomst in de Vroone op maandagmiddag 7 maart

Aanstaande maandag 7 maart organiseert CDA Kapelle vanaf 16.30 uur een bijeenkomst in de Vroone. Onlangs is het verkiezingsprogramma van het CDA Kapelle uitgeroepen tot het beste lokale CDA-programma van Nederland. Daarom is het programma gedrukt in braille. Maandag wordt een exemplaar symbolisch overhandigd aan een vertegenwoordiger van Visio en een slechtziende inwoner uit de gemeente Kapelle. Deze mensen zullen meer vertellen over het leven met een visuele beperking. Daarnaast zullen lijsttrekker Maarten Hage en landelijk CDA-bestuurder Devie Badloe ervaren hoe het is om slechtziend te zijn. Met deze bijeenkomst wil CDA Kapelle aandacht vragen voor een gemeente die voor iedereen toegankelijk is, ook voor mensen met een visuele beperking. Alle inwoners uit de gemeente Kapelle zijn van harte welkom!