12 maart 2022

Waarom op het CDA stemmen?

Misschien komt u via de stemwijzer bij het CDA uit. Of heeft u laatst een kandidaat van ons gesproken, een bericht van ons langs zien komen op sociale media of op een andere manier van ons gehoord. Maar waarom zou u op het CDA Kapelle stemmen?

Allereerst hebben wij goede ideeën. Ons verkiezingsprogramma is het beste lokale CDA-programma van heel Nederland, wat u kunt lezen door hier te klikken. U vindt een overzicht van onze standpunten op deze pagina.

Daarnaast hebben wij veel enthousiaste kandidaten die u graag willen vertegenwoordigen. Onze kandidatenlijst vindt u via deze link. Meer informatie over onze top 3 kunt u hier vinden. Benieuwd welke kandidaat bij u in de buurt woont? Bekijk dan deze kaart.

Tenslotte kunt u erop rekenen dat wij de komende vier jaar volop aan de slag gaan om u zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Zo komen wij op voor blinden en slechtzienden, stellen we raadsvragen over actuele ontwikkelingen, over de zorgen van onze inwoners en over lokale problemen, pleiten we voor samenwerking en fatsoen in de politiek en zet onze wethouder zich in voor meer woningbouw

Wilt u meer informatie? Kijk verder op onze website, bekijk onze accounts op Twitter, Instagram en Facebook​​​​​​​ of stuur een mail.